Tehnička podrška

Tehnička podrška

Na kraju dana, zadovoljstvo kupaca je ono što je najvažnije, proizvodi visoke kvalitete zahtijevaju i vrhunsku uslugu. Pokusi zavarivanja, puštanje u rad, održavanje, popravci, obuke, podrška u proizvodnji, projekti specifični za klijenta – svaki pojedinačni izazov je važan.

Demonstracije i testiranje sistema za zavarivanje

Kupnja novog sistema za zavarivanja važna je investicijska odluka, te zahtijeva sveobuhvatnu procjenu. Rizik ulaganja može se minimizirati pomoću demonstracija ili probnih instalacija pomoću Fronius demo sistema u prostorima kupca. Kupci mogu isprobati sve mogućnosti sistema, ocijenitiprednosti sistema i njegove prikladnosti za vlastite individualne zahtjeve. Odgovoran tim za prodaju i usluge uvijek je tu da pomogne – jednostavno nazovite i dogovoriti termin! Ako je potrebno, kupac može zadržati sistem za zavarivanje u svojim prostorijama radi ispitivanja i procjene tijekom dužeg vremena, ne duže od dva tjedna. Nakon dva tjedna nudimo mogućnost najma sistema za zavarivanje.

Najam sistema za zavarivanje

S vremena na vrijeme svima je potrebna dodatna podrška. Kupac će često otkriti kako vlastiti sistemi za zavarivanja nisu dovoljni, a nije vrijedno kupovati novu opremu kako bi se zadovoljile kratkoročne potrebe. Odgovor je jednostavan: Kupci mogu unajmiti dodatni Fronius sistem za zavarivanje. Usluga najma pruža našim klijentima fleksibilnost, štedi troškove i nudi im premium sisteme u tehnologiji zavarivanja.

Montaža i testiranje sistema za zavarivanje

Sistemi za zavarivanje isporučuju se tvornički pripremljeni ili unaprijed montirani i testirani. Sistem je pripremljen od strane Fronius stručnjaka i odmah je spreman za upotrebu, te jamči idealnu funkcionalnost sistema za zavarivanje.

Puštanje u rad sistema za zavarivanje

Kupnjom novog sistema za zavarivanje, kupac dobiva vrijedno tehničko znanje od kvalificiranog Fronius tehničara. Nakon što je novi sistem konfiguriran i spreman za uporabu, budući operateri novog Fronius sistema dobivaju detaljne upute kako koristiti opremu. Ova obuka se temelji na standardnoj konfiguraciji spremnoj za uporabu.

Optimizacija i podrška u proizvodnji

Nakon uspješnog puštanja u rad, provedenog od strane Fronius tehničara, sistem za zavarivanje mora biti optimalno integriran u proizvodni proces. Primarni cilj je brži i učinkovitiji rad pojedinih faza proizvodnje. Kao dio proizvodne podrške, koje je preuzeo Fronius stručnjak, novi sustav se prati i prilagođava individualnim potrebama kupca, te se time skraćuje vrijeme proizvodnje i najbitnije podiže se kvaliteta proizvoda.

Pokusi zavarivanja

Fronius stručnjaci provode pokuse zavarivanja koristeći specifične materijale i komponente prema zahtjevima kupca. To omogućuje određivanje optimalnog procesa i parametre zavarivanja. Ovisno o planiranom opsegu ispitivanja i zahtjevima kupca, pokusi zavarivanja se provode u prostorima Eurotehnike, u Fronius sjedištu u Austriji ili u prostorima kupca.